Archiv blogu

pátek 12. února 2016

Čajovna- místo klidu

Nevím jak vy, ale já miluju, když si jednou za čas zajdu s kámoškama do čajovny.
Vždycky si objednáme nějakou dobrou ovocnou dýmku, popíjíme čaje jakéhokoli druhu a jíme sahleb.
Neříkám, že to děláme často, ve čtvrtek jsem byla asi po roce v čajovně. Mám raději, když si zajdu někam do kavárny na víno, ale tohle vůbec není špatné, když to uděláte jednou za čas a úplně se odreagujete. Je pravda, že kdo není zvyklý na cigarety nebo na dýmku, neměl by to přehánět a může ho lehce rozbolet hlava, tak bacha na to :)
Každopádně, kdo to nezkusil, nemá na co čekat.
Ale pozor na vybírání čajoven! Některé "čajovny" vůbec nejsou čajovnami.
Dobrá čajovna se pozná podle toho, že sedíte na zemi na polštářích, dýmku poznáte už jen dle chuti a rozmanitosti a čaje totéž. Nepodávají se čaje v sáčcíc, ale pouze sypané, nebo už vyluhované, že vám přinesou pouze čaj bez jakéhokoli sáčku nebo sypání.
Co můžu opravdu doporučit, musíte vyzkoušet (když už teda míříte do čajovny) sahleb.
Sahleb mi chutí připomíná trochu něco mezi pudinkem a kaší, jsou různé druhy. Jako například
se skořicí, s mátou, se zázvorem nebo třeba s malinami a kakaem.
Tento nápoj/ pokrm je z Blízkého východu a díky jeho vysoké energetické hodnotě a vitamínů A, B a C je považován za afrodiziakum.
Nalaďte si čajovnou třeba tento víkend a nasávejte pohodu :)




2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

já miluju čajovny, kavárny a takováhle místa! je tam klid a můžu si dělat svoje :)) ale zase když mě chlap pozve třeba do kavárny, tak mi to přijde už trapně ohraný...no nejsem já...no, co se dá dělat :D
www.plesatazpevacka.cz

Sládečková Katarína (琳娜) řekl(a)...

Milujem čajovne a najmä v takomto studenšom počasí sú na nezaplatenie, ak som tam s ľuďmi na ktorých mi záleží :)

Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky