Archiv blogu

pondělí 15. února 2016

My valentine's day

Krásné pondělní ráno všem.
Jak jste prožily víkend? A především tedy Valentýna?
Já byla v neděli doma u taťky, Valentýna jsem si oslavila už v sobotu se svým milým :)


Dostal ode mě shaker, protože teď pije proteinové nápoje a jeho starý shaker se mu rozbil, nebo co.
Měl radost, ten jeho úsměv :3 
Každopádně, já nikdy Valentýna moc neslavila. Nebylo s kým a přišlo mi stupidní brát si svátky Američanů. To už je mnohem lepší první Máj.
Ale když už se ten Valentýn tak moc u nás slaví, tak jsme se s mým miláčkem rozhodli zalézt do peřin, dát si pizzu a nějaký ten filmek a samozřejmě nechyběl ani skvělý sex.
Moje "valentýnská" sobota byla nádherná. Vlastně celý víkend byl takový klidný, bez problémů a nadčasový, jak se říká :)

Přeju i Vám krásný týden, ať je aspoň z poloviny tak stejný, jako ten víkend.



1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Valentýn nedopadl podle očekávání...muži nejsou gentlemani :D
www.plesatazpevacka.cz