Archiv blogu

středa 10. února 2016

Hello, it's me


Zdravím!
Rozhodla jsem se vést blog (opět), jelikož jsem v minulosti pár blogů vedla,
ale nikdy to nedotáhla do konce a přiznejme si, psala jsem hovadiny...
Nicméně, abych taky řekla něco o sobě :)
Je mi 20 let, momentálně nestuduji, jelikož jsem nezvládla pár zkoušek na vysoké,
a tak se potácím světem a čekám na nové příležitosti, které mi život nabídne.
Nicméně budu zde psát pod jménem Nisa. Ani nevím, zda takové jméno existuje,
protože jsem ho nikde nenašla, ale pamatuji si na to, jak jsem jako tříletá ležela v motole v Praze
a vedle mě byla holčička asi stejně stará. Byla cizinka a říkali ji Nisa. Hrozně se mi to jméno zalíbilo,
a tak jsem si ho vybrala pro své publikování.
A o čem vlastně tohle všechno bude?
No, o vztazích (jak jinak :D), o módě, literatuře, divadle, kávě, sportu a všech dalších možných věcech...
Budu se na Vás těšit a doufám, že tohle bude takové naše malé počteníčko třebas do vlaku..

Krásný den, vaše Nisa :-*







1 komentář:

Soňa Lazoriková řekl(a)...

Prajem veľa úspechov. :)
A ak sa ti môj blog páči, pridaj si ma do kruhov ;)
www.rebelliouslily.blogspot.sk